Sir BLX Gone To Italy..

 2008.07.04. 20:52

pfff... nem mondoksemmit.. drága hűséges barátom, szívem pajtása, elment. igaz erre felkészűlhettem volna, de akkoris. mifaszé kellenek országok, határok, régiók, megyék. EZÉ? ADJÁTOK VISSZA A HEGYEIMET! nahjó elkalandoztam. ez így nem jó! elment a legjobbbarátom és most szomorú lettem. asszem sétálok majd a városba és sírdogálok. már annyira halálomon vok, h rajzoltam is. nagyon csudás lett. benne van minden tudásom és érzelmem. ha fikázod te végzed így! ennyit akartam közölni! szia BLX :'(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://reject.blog.hu/api/trackback/id/tr80553791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bLx 2008.07.11. 17:43:24

Nekem is hiànyzol! : D DE majd nemsokàra taliiii! Pusz
süti beállítások módosítása