történések

 2008.08.15. 19:14

történt egyszer vala.. azért ennyire rég nem, de rájöttem, h a legundorítóbb évszak a nyár. igen! független, h szünet van, amit tényleg élvezek, de ahelyett, h évközbe szakadnák meg a sok dolog alatt, inkább most kéne. 2 hete annyi a déjli rutijn,h felkel, eszik, gép, kis séta, kis gép, este go sziti, biliárd, pizza, meki. esetleg néha strand a fanatiqzos pajtásokkal. ennyi. kész. kampec. bár, ha meggondolom ez még jó is. újra elkedtem NFS:MW-ni, mert 7szerre állok neki, de még egyszer nem jutottam el a végére. most érzem az erőt és a nyitrót. kicsit szakít a Porsche Cayman_S <3 237mérföld/óra? úgyvan! és a feketelista 8.ik helynél járok. menő mi? aki nem értene hozzá, mint én, annak itt van egy kép, h miről is van szó

körübelül róla. szerintem tündéri! a hugimank ezúton boldog 2 hónapot barátjával, aki már üdvözölt engem. hát nem aranyos? még annyi történt, h találkoztam vikiccel, tök jó volt, bár rühellem a kapros gyrost és drága kajszibarackommal, akinek igenis barack alakú a feneke. az emberekről ennyit. most azon izgulgatok, h kapjak koleszt, mert hátna.. albérlet se lenne rossz, de most se kedvem, se kedvem keresgetni(direkt írtam kétszer). gólyatábor.REALOD.2008 befizetve, szval sept 1-4ig ottan leszünk. dávid barátommal már várjuk, akinek pészmékere van és a mája meg a tüdeje is rossz. nyaldmeg ezúton is! petrácskámmal nem tom mi a helyzet én szeretném ha meg bocsájtana és tudnánk folytatni, ahol abba hagytuk, de nem nagyon akarodzik a dolog. azért még próbálkozok és vasárnap elmegyek vele fallabdázni, ha az isten is úgy akarja. mert mért ne? boldog embereket akar, én meg boldog lennék, ha vele lehetnék és végül, összejönnénk, mert milyen szép lenne, nem de bár? most körübelül ennyi, de majd írok ha eljutottam a feketelista 5.ik helyre. köszi. hello


A bejegyzés trackback címe:

https://reject.blog.hu/api/trackback/id/tr72617772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikic 2008.08.22. 21:02:53

az egész napból ezt az egy konzekvenciát vontad le ?:)

dadamm 2008.08.28. 18:30:00

nem feltétlen... azt, h kurvára unatkozom, csak gyerekek is olvassák aztán, nehogy megálljon a fejlődésbe :)

Vikic 2008.09.18. 21:32:14

hát vettem észre h unatkozol sjanálom... :( de már legaláb nem :)
süti beállítások módosítása