mikor lesz mán vége?

 2008.06.11. 20:29
két hét. istenem már. fúj, júj. akarom, h vége legyen, persze azt is, h jó legyen. sőt nagyon jó legyen! egyebet nem. istenem. legyen má vége. vagy ez már volt? mind1. a békácska egy makacs dög, de nincs veszve semmi. most viszont egy evangéliumot mondok ám most (evangélium=jóhír, te paraszt) van új szerelmem. méghozzá olasz. vagyis magyar, de olasz. mind1. lényeg, h szeretjük egymást. brióska meg tepertőke. szvit hármoni. másik csudyszupcsy, h 4-1. és hát persze kinek? SPANYOLNAK! ennyi.köszi.hello. remélem a svédeket is meg a görögöket is elküldjük haza. drága tepertőm most osztotta meg velem, h pisilnie kell. de édes tündérbogájka. nah ezért szerelmeskedünk. egyebet nem tudok mondani. sőt nem is akarok most, h belegondoltam! bár életem legnagyobb dlemmája, h szürke v fekete? mert ez aztán meghatározza a dolgokat. nah meg az, h kéne törit tanulnom, de ez se dob fel. sőt! letaszít. szerencsére itt van tepike, akinek nagyon icipiciminitalpija van és tud futkározni, sőt néha szaladni is! imádom! nah egyebet nem közlök, mert kezdődik a barátok közt, amiért nagyon odavagyok és muszáj. Szeretünk MAGDI NÉNI!!! nah majd még írok, h micsodás az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://reject.blog.hu/api/trackback/id/tr26515340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doruss 2008.06.11. 21:22:32

hmmm...az anyakönyvi kivonatomban az áll h "magyar" és mivel ez az állapot fent maradt,büszkén jelenthetem h nem vok tetürágo olasz:) az más páásztáá h tudok digoul:P hmm...ami meg az icipici lábikot illeti...38.as,joooo?! nem 1 anyahajo méret (mint neked) ,de azért jo:P az enyém:p hmm ami a nagy love-t illeti,ez csak szivatás:Pmegvok rola gyözödve,és hidd el,h ismét igazam lesz! na de az igaz,h brios+tepike 4ever:D amugymeg downfall (L) na joéjt ádámka,most h becommentáltalak,biztos jobban fogsz pencikélni:)

dadamm 2008.06.12. 11:37:45

jópersze... azért szeretlek. én szeretem a picitalpit nah meg, h megkérem külön, h ne lépjen bele a gödörbe, de csak azért is me fittizik a muternak, h ő milyen jól szalad :P de ne a downfallt szeresd, hnem engem. nem várlak majd itthon ám akkor! és ez komoly! :$

doruss 2008.06.12. 13:02:24

nem direkt volt:D:DD az 1 más dolog,h produkáltam magam,de nem direkt raktam oda azt a gödröt,ha éppen tudni akarod:P bööö! dehnem vársz te rám...majd meghalsz h ujra láthass (már ha hihetek nektek abban,h láttál multkor ott és akkor...) egész vizsgába menet downfallt hallgattam...meg sok ezer oan számot amit töled loptam:P na csokoltatlak ádámka

dadamm 2008.06.12. 17:21:51

én azt gondoltam :) de azért majd siess haza, h tudjunk együtt mulatni, szaladni meg mókázni, jó? :) hiányzol egyszem tepikém életem serpenyőjéből =) tőlem loptál... ihajj.. mert te jójátékos vagy :( de nem jobb, mint az aki az adatlapomat csórja elfele, és veri magát :'( milyen gonosz ez a világ :(
süti beállítások módosítása