Ennyi bazd meg: hepidéj.

 2008.08.28. 18:45

Most elhatároztam, hogy blogolni fogok. 1 héten 2-t. Ez lesz a minimum. És ezt tartani is szeretném, úgyhogy most figyeljetek mi történt velem:

Nyuszifüll, Franka és Zag pajtással elmentünk pécsre, mert kell az albi, mert koleszból EL VOK UTASÍTVA! sebaj! elindultunk ugyebár 7kor keltem volna fél7kor, ha anyám nem jön be 6kor, h "Ébren vagy ádámka?" retard feeling megcsapott hirtelen. megyek ki. baszott hideg. nahjó, nyárhoz képest, szibéria. találkoztam is egy totyis pingvingel. felvettek kocsikával és szágúldottunk pécs felé. persze, mert megtehetem szundiztam kicsit és kb ennyi. most a suhanó fákról nem fogok beszélni. odaértünk megtaláltuk a tárgetet. első albi. zsírkirályüberpownerfaszamenőmanókisbarlang. tetszik. mentünk tovább. röviden 4 órát foglalok össze : FOS. marad az első ami nagyon tetszett. közbe elnéztünk a FEEKre az Jnusz Pannoniusz-ra(bölcsész, de lowok..) és a mi helyünkre Polláckvárosba, ami egy sörfőzde közelébe van, hát nem gyönyörü?! aztán Frankával megbeszéltük, h lesz majd süncsögünk ami egy igazán ritka dög a sündisznó(mer tádámka süntenyészetet akart nyitni, de a lányoknak nem tetszett) a hörcsög meg csak jött magától és így lett az állat. hazafele megálltunk a mekibe ettem MekFlörit szmártizval és nagyon fincsy volt. kb ennyi is volt, mert hazafele megen szundimanót játszottam és ennyi történt most. az első kijelentéssel ami posztok mennyiségére utal azzal az a gond, h ádámka hétfőn menni gt(gólyatábor, te gyökér) és jönni haza csak csüt. ennyi, kész dolgozd fel. majd utánna posztulok mikor beköltöztünk a kecóba. láááv nyuszifül <3. most ennyit eddig. köszihello


A bejegyzés trackback címe:

https://reject.blog.hu/api/trackback/id/tr63638197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása