it's time to blogING

 2008.07.23. 11:22

mivel vikike meg petrácska megjegyezték, h "de rég írtál már,mivan veled?" ezért úgy döntöttem, h firkálok valamit csak, h ezekután is tudjatok teljesértékűéletet élni, mert fontosak vagytok és nem szeretném, ha miattam lennétek antiszociálisok. röviden annyit, h két hét telt el és ez idő alatt történt velem kb semmi. mesélhetnék arról, h újra elkezdtem alkotni(?!) és egyre többet, meg szépeket vagyis akiknek csinálom ezt állítják. hosszú várakozásoknak eleget téve, hazajött magyar honba dorusska akinek nagyon örültem persze még most is. körübelül annyit kell tudni, h első talin bebizonyította, h ő a következő Ronnie O'Sullivan (a legnagyobb biliárd játékos ha nem tudnád te analfaß) és, h szereti a kínait, mármint a kaját és képes volt rávenni arra, h egyek belőle, hát istenem miket meg nem teszek a nőkért. aztán mesélt arról, h ő bármit elér amit akar ha így csinál a szájával :O persze nem erre gondolt, de így jött ki és mi jót kacarásztunk ezen. tegnap vele voltam mozikába és tetszett jóvolt, sokat nevettem a filmen. ja igen.. annak az audisnak aki a József Attila utcába úgy kanyarodik be, h épphogynem 120km/h annak üzenem, h zöld volt NEKEM a lámpa, és anyádat bazd teherbe, mert majdnem otthagytam a pulcsimat. köszi. petrácskára büszke vagyok, mert eüből átment, persze elötte nap gyakoroltunk vagyis ő gyakorolt rajtam.. konkrétan stabilanartériásfejhorzsolást látott el rajtam és tényleg lehet megyek megint mert tájmászázsnak is felért és tényleg köszi. <3 petra. ezért megpróbálom elcsalni kövhéten squasholni, hátha beleegyezik és csudajó lesz majd. körübelül ennyi most a nyomorom, nah meg, h esik eső és ienkor nem tudok menni sehova, majd ha történik valami értelmes még velem akkor írok. ennyi. végeztem. ádámka kiszáll az éterből


A bejegyzés trackback címe:

https://reject.blog.hu/api/trackback/id/tr26581415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása