I see The New Woorld..

 2008.07.25. 10:28

annyi!!! megérte? Megáááám! megérte annyit szenvedni az érettségivel! Dehogy hangzik már ez, h Egyetemista lettem? vagy gólya? Sztem tök aranyos. annyit a csodáról, h a PTE-PMMK dijákja leszek, mint mérnök informatikus. háááááááááááát ez csudajó! tegnap örjöngtem egy sort anyuékkal, biztos örültek nekem, meg a volt osztálytársaimmal, h ők is örüljenek nekem. jó volt velük örülni, mert őket is felvették máshova és megünnepeltük ezt egy karton Arany Sárkány sörikével meg azzal, h eső ellenére fürödtünk a szőkőkútba. nagyon heppi most a lelkem, mert az egyik pajtásomat is felvették már csak annak örülünk majd ennyire, ha a koleszba kapunk helyett, aminek megint nagyon szorítok! lesz majd házidögünk egy egér akit még meg se vettünk, de már a nevén gondolkozunk. eddigi lehetséges változatok : Könyves Kálmán, Vitéz Horty Miklós, Karcsi v Tarzan, most ezeket találtuk ki, de majd irkálok arról, h mi lesz a sorsa szegény állatnak. nah most ennyi! ResztInPisz


A bejegyzés trackback címe:

https://reject.blog.hu/api/trackback/id/tr96584915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása